baner

baner
foto od lewej: Krzysztof Babisz, Sport24.pl,Oskar Dobek, P.Puchalski RALLY foto,Łukasz Żbik

sobota, 23 czerwca 2012

Skoda autolab

           Moja przygoda ze  Skoda autolab :)

 Innowacyjne centrum bezpieczeństwa gościło w Poznaniu 



ŠKODA AUTOLAB - idea wystawy

Odwiedzający mobilną wystawę motoryzacyjną zyskają wiedzę z zakresu szeroko rozumianej współczesnej motoryzacji. Dzięki temu staną się ekspertami w dziedzinie ekologii, technologii, innowacji i bezpieczeństwa.
Podzielenie się cenną wiedzą i doświadczeniem ma na celu doprowadzenie do zmniejszenia liczby wypadków z udziałem polskich kierowców w kraju i zagranicą.
         

 Zawsze chciałem uczestniczyć w "bezpiecznym dachowaniu", gdy nadarzyła się okazja bez chwili zawachania, razem z moją dziewczyną Dorotką, wzięliśmy w tym udział :)

                                                                 
Polecam wszystkim, było też wiele innych ciekawych stoisk np. można było sprawdzić swój refleks, lub dowiedzieć się ile człowiek waży podczas wypadku, gdy porusza się z prędkością 50km/h (czyli nie taką dużą i nie ma zapiętych pasów) ja na przykład ważyłbym ponad 4 tony :)  a butelka napoju półtoralitrowa ważyłaby 55kg.  




Jeśli w waszym mieście pojawi się Skoda AUTOLAB to zachęcam was do odwiedzenia i zapoznania się z zasadmi bezpiecznej jazdy, aby zminimalizować liczbę wypadków i niebezpiecznych zdarzeń na drogach. Myślę, że dzięki takim akcjom jest to możliwe. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz